Czy klientka kupująca płaszcz ma racje?

To jest ta pora roku: Kiedy temperatura spada, zaczynasz grzebać w regałach i przeglądać wyprzedaże internetowe w poszukiwaniu nowego płaszcza zimowego. To spora inwestycja, więc chcesz mieć pewność, że dostaniesz to, co jest warte Twoich pieniędzy.

To oznacza określenie, jakie cechy należy wyceniać i ile każda z nich kosztuje w pierwszej kolejności. Aby pomóc, Lexie Sachs, analityk działu Home & Apparel, przetestowała dziesiątki płaszczy, aby określić ich jakość i trwałość.

2. Klient się myli.

Jedna z najbardziej popularnych i często powtarzanych maksym obsługi klienta brzmi: „Klient ma zawsze rację”, ale nie zawsze jest to prawda. Nawet jeśli klient ma najlepsze intencje, może się w czymś mylić. Może to być tak proste, jak prośba o zwrot przedmiotu zakupionego w innym sklepie lub pojawienie się na umówionym spotkaniu w niewłaściwym terminie. W takich sytuacjach ważne jest, aby dać im do zrozumienia, że się mylą, nie zawstydzając ich. Jeśli nie chce słuchać, możesz sprowadzić kierownika lub przełożonego, który pomoże mu rozwiązać problem.

Nie oznacza to, że nie możesz być uprzejmy dla złego klienta, ale jeśli masz do czynienia z klientem, który nie chce być dobrym klientem, najlepiej wycofaj się z sytuacji, aż wszystko się uspokoi. Jest to szczególnie pomocne, gdy jesteś na stanowisku związanym z obsługą klienta, np. sprzedawcy lub asystenta.

Poprzedni artykuł

Dlaczego WTC runęło?

Następny artykuł

Co robić w Krakowie, gdy pada?

Oceń artykuł: Czy klientka kupująca płaszcz ma racje?

Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0 na 5