Jest kilka powodów, dla których Twoja wiadomość SMS mogła się nie udać. Najczęstszym powodem jest to, że telefon lub numer, na który wysyłasz wiadomość, jest nieważny.
Może to być spowodowane błędnym wpisaniem numeru, użyciem numeru stacjonarnego lub nawet numerów-widm. Aby temu zapobiec, zawsze upewnij się, że zweryfikowałeś numer przed masową kampanią SMS-ową.
Urządzenie nieosiągalne
Czasami możesz napotkać komunikat o błędzie urządzenia nieosiągalnego podczas próby skopiowania zdjęć z iPhone’a na komputer. Dzieje się tak, ponieważ między dwoma urządzeniami występują pewne problemy z kompatybilnością lub nie mogą się one ze sobą połączyć.
Niektórzy użytkownicy odkryli, że problem ten można rozwiązać, zmieniając ustawienia iPhone’a. Dostosowując ustawienia do przesyłania plików multimedialnych, udało im się skutecznie rozwiązać ten problem.
Należy jednak sprawdzić, czy istnieją inne czynniki, które mogą powodować ten problem. Możliwe, że port USB lub kabel, którego używasz do połączenia z iPhone’em, jest uszkodzony i to powoduje ten problem.
Jeśli tak jest, spróbuj ponownie zmienić port USB lub kabel i ponownie połączyć oba urządzenia. Następnie spróbuj przenieść pliki z iPhone’a na komputer i sprawdź, czy błąd został usunięty.
Naruszenie zasad operatora
SMS marketing to świetny sposób na dostarczanie wiadomości transakcyjnych lub ofert wrażliwych na czas klientom, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Jednak wiadomości te mogą zostać zablokowane przez operatora komórkowego odbiorcy, jeśli naruszają jego zasady gry.
Naruszenie zasad SMS-ów może wynikać z wielu powodów, takich jak identyfikacja spamu lub brak personalizacji w wiadomości tekstowej. Filtry przewoźnika mogą również blokować wiadomości, jeśli zawierają podejrzane linki lub nie zawierają identyfikatora numeru telefonu.
W ramach CSA, FMCSA będzie wykorzystywać SMS-y do identyfikacji przewoźników wysokiego ryzyka, którzy wymagają interwencji w celu poprawy bezpieczeństwa na naszych narodowych autostradach. Zamiast skupiać się na naruszeniach kontroli drogowej, jak to ma miejsce obecnie, SMS będzie oceniał wyniki bezpieczeństwa każdego przewoźnika w siedmiu kategoriach analizy zachowań i poprawy bezpieczeństwa (BASIC).
BASIC są oceniane przy użyciu kombinacji ważonych czasowo naruszeń bezpieczeństwa/wypadków i narażenia kierowcy na te naruszenia. Jeśli kierowca otrzyma więcej niż jedno naruszenie/kolizję w ciągu 24 miesięcy, liczba naruszeń zostanie pomnożona przez wagę tego konkretnego naruszenia.
Zablokowanie wiadomości
Wiadomości są jednym z najbardziej powszechnych środków komunikacji między przyjaciółmi i rodziną. Jednak czasami otrzymanie błędu „free msg: unable to send message” podczas próby wysłania wiadomości tekstowej może być frustrujące.
Na szczęście istnieją sposoby rozwiązania tego problemu. Pierwszym rozwiązaniem jest ponowne wysłanie wiadomości tekstowej do odbiorcy.
Jeśli to nie zadziała, następnym krokiem powinno być sprawdzenie, czy odbiorca nie zablokował cię. Może się tak zdarzyć, jeśli odbiorca znajduje się na Twojej liście kontaktów i został dodany do listy zablokowanych przez Ciebie lub został zablokowany przez innego użytkownika, z którym próbujesz się skontaktować.
Alternatywnie możesz skontaktować się z dostawcą usług komórkowych i poprosić go o sprawdzenie, czy jego sieć nie działa. Powinien on być w stanie rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe.
Urządzenie nie może odbierać wiadomości
W niektórych przypadkach może się wydawać, że Twoje urządzenie z Androidem może odbierać wiadomości SMS. Jednak niektórzy użytkownicy zgłaszają, że ich urządzenia w ogóle nie mogą tego robić.
Niezależnie od urządzenia, jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem. Pierwszą z nich jest upewnienie się, że Twoje urządzenie z Androidem ma aktualne aktualizacje oprogramowania.
Możesz również spróbować wykonać przywracanie danych fabrycznych, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
Jeśli żaden z powyższych sposobów nie zadziała, możesz mieć problem z siecią. W takim przypadku najlepszym sposobem rozwiązania problemu jest skontaktowanie się z operatorem. Być może będzie on w stanie pomóc Ci rozwiązać problem i przywrócić Cię do normalnego funkcjonowania. Może nawet wymienić kartę SIM w Twoim urządzeniu. Następnie możesz spróbować ponownie wysyłać i odbierać wiadomości. Jeśli problem nadal występuje, warto skontaktować się z Twilio i sprawdzić, czy mogą Ci pomóc.