Samsung Members to aplikacja społecznościowa dla użytkowników Galaxy, która zapewnia ekskluzywne treści i stałe wsparcie. Daje również dostęp do wiadomości, porad i wiedzy ekspertów.
Aplikacja oferuje również diagnostykę, która pomaga wykryć i rozwiązać wszelkie problemy. Możesz przeprowadzić testy baterii, WiFi, Bluetooth i innych czujników telefonu, aby upewnić się, że działają prawidłowo.
Społeczność
Niezależnie od tego, czy masz flagowego Galaxy, czy smartfon klasy podstawowej, Samsung stworzył całą społeczność dla swoich użytkowników. To właśnie tam możesz podzielić się swoimi doświadczeniami z urządzeniem, uzyskać wskazówki od innych użytkowników i wejść w bezpośrednią interakcję z firmą Samsung.
Ta społeczność to świetne miejsce, aby uzyskać pomoc i odpowiedzi od ekspertów firmy Samsung, którzy zawsze chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i poprowadzą Cię przez rozwiązywanie problemów. Znajdziesz tu również poradniki, pomocne wskazówki i krótkie filmy, które pomogą Ci nabrać biegłości w obsłudze Twojego urządzenia Samsung.
Na początek musisz założyć konto w aplikacji Samsung Members. Pozwoli Ci to bezpiecznie przeglądać społeczność, uczestniczyć w dyskusjach, uzyskać dostęp do ekskluzywnych zniżek i brać udział w beta ROM-ach, jeśli są dostępne.
Kolejną wspaniałą funkcją społeczności jest Phone Care, czyli specjalnie przygotowana przestrzeń do samodzielnej diagnostyki dla użytkowników Galaxy. Umożliwia ona przeprowadzanie automatycznych kontroli, kontroli interaktywnych i czyszczenie pamięci, aby zmaksymalizować wydajność smartfonu.
Fora
Fora członków firmy Samsung to miejsce, w którym można znaleźć wiadomości, porady i wskazówki. Możesz nawet brać udział w konkursach, aby wygrać nagrody!
W rzeczywistości w Samsung members jest cała sekcja poświęcona konkursom. Są wśród nich nagrody dla fotografów, konkursy tematyczne i inne.
Aby znaleźć potrzebne fora, wystarczy otworzyć aplikację Samsung Members i wybrać „Społeczność”. Możesz nawet stworzyć własny wątek, jeśli masz konkretne pytanie, które chciałbyś zadać społeczności. Możesz także skorzystać z narzędzi Aktywnej Pomocy Samsunga, aby uzyskać pomoc na swoim urządzeniu.
Diagnostyka
Samsung ma wiele aplikacji i usług, które zostały stworzone, aby wspierać użytkowników i pomagać im w pełni wykorzystać ich urządzenia. Jedną z nich jest Samsung members, aplikacja, która pomaga zdiagnozować Twoje urządzenie i rozwiązać jego problemy.
Ta aplikacja została po raz pierwszy wprowadzona w 2016 roku i jest stale ulepszana, aby pomóc Ci rozwiązać problemy z urządzeniem. Umożliwia zgłaszanie błędów, zadawanie pytań i dzielenie się informacjami z innymi użytkownikami Samsunga w społeczności Galaxy.
Inną rzeczą, którą robią członkowie Samsunga, jest oferowanie szeregu testów diagnostycznych, które pomagają sprawdzić funkcjonalność telefonu. Testy te obejmują stan baterii, rozpoznawanie twarzy, NFC, kartę SIM, aparat i inne.
Testy diagnostyczne możesz uruchomić, otwierając aplikację, stukając menu Uzyskaj pomoc i klikając zakładkę Wyświetl testy. Gdy skończysz, otrzymasz raport z wynikami. Dzięki temu dowiesz się, które funkcje działają dobrze, a które nie.
Nagrody
Samsung ma wiele produktów, a wszystkie są stworzone do współpracy. Znana jest także z tego, że skupia się na klientach, produkując wysokiej klasy urządzenia w przystępnej cenie.
Uruchomiła program nagród, który pozwala klientom zdobywać punkty za zakupy, które można wymieniać w aplikacji lub wymieniać na karty podarunkowe Visa lub prezenty od innych firm. To sprytny ruch ze strony producenta, który powinien zwiększyć wskaźniki adopcji wśród konsumentów, którzy używają Samsung Pay do dokonywania płatności.
Android Police donosi, że e-mail wysłany do członków Samsung Rewards zawiera szczegóły dotyczące zmian w programie, który nie będzie już nagradzał użytkowników punktami za transakcje dokonane za pomocą Samsung Pay lub zakupy kart podarunkowych od 2021 roku. Dodatkowo, Samsung uruchamia program poleceń, aby zachęcić użytkowników do polecania znajomych. Pozwoli to na zwiększenie ilości zbieranych przez firmę danych i umożliwi w przyszłości korzystanie z większych możliwości marketingowych i obsługi klienta.